15:11 | Dnes je pondělí 23.10.17 | Svátek má TeodorPošli přání

Nejčastější dotazy

Má registrovaná rodina nějaké finanční povinnosti?

Ne. Registrace je zdarma a veškeré náklady s vystavením karet apod. jsou hrazeny krajským úřadem.

Musí mít registrovaná rodina 2 rodiče?

Nemusí. Registrovat se jako rodina mohou i nesezdaní partneři, samoživitelé, osoba mající dítě v péči apod.

Mohou se do projektu zaregistrovat i babička nebo děděček (teta, student)?

Bohužel toto není možné. Projekt je určen pro rodiny s dětmi do 18 let, tedy rodičům a jejich dětem do 18 let. Držiteli karty mohou být pouze rodiče, nikoli babička apod. Děkujeme za pochopení.

Jak dlouho trvá dodání karty?

Karty se tisknou hromadně po zaplnění databáze a následně se rozesílají poštou. Toto může trvat až 6 týdnů, jelikož celý proces je podmíněn rychlostí zaplnění databáze. Mějte proto, prosím, strpení.

Může se zaregistrovat i rodina z jiného kraje?

Bohužel, toto možné není. Rodinné pasy jsou aktivitou Jihomoravského kraje, kraje Vysočina, Olomouckého, Pardubického, Zlínského, Ústeckého a Královéhradeckého kraje. Registrovat se tedy mohou pouze rodiny s trvalým bydlištěm v daných lokalitách.

Nemáme e-mailovou adresu, je to při registraci důležité?

Uvedení e-mailové adresy je výhodou. Zavedli jsme pravidelné rozesílání novinek a aktualit právě e-mailem, tzv. Čendoviny, kde získáte informace o nových poskytovatelích slev či pozvánky na akce. V případě, že již nebudete chtít dostávat informace emailem, stačí, když  v Čendovinách kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde." Jak na to viz obrázek. Stane-li se, že se Vám Čendoviny nezobrazí celé, můžete si aktuální Čendoviny Vašeho kraje vyhledat v archivu newsletteru.

Co máme vyplnit při registraci do kolonky jméno rodiny?

Pokud mají všichni členové rodiny stejná příjmení uvede se toto jméno ve správném tvaru i do jména rodiny např. Jana Nováková a Daniel Novák -> rodina Novákova, Eva Malá a Petr Malý -> rodina Malá. Pokud se vyskytují v rodině  (u rodičů) dvě různá příjmení uvedou se obě se spojkou "a", tzn. rodina Novákova a Malá.

Kdo může být držitelem Rodinného pasu?

Držiteli jsou rodiče/rodič, při uplatnění slevy musí být přítomen vždy alespoň jeden rodič. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.

Jak uvést na kartu jméno držitele?

Na zadní straně pasu naleznete místo pro vyplnění jména držitele, vyplňte jej hůlkovým písmem a pokud zůstane volné místo, tak se také podepište.

Musí být při uplatnění slevy přítomni oba rodiče?

Ne. Stačí pokud je při uplatnění slevy jeden držitel pasu.

Co dělat při změně údajů?

Pokud u Vás nastaně jakákoli změna - změna bydliště, stavu nebo počtu členů v rodině, dejte nám, prosím, vědět. Nebude tak docházet k nedoručení zásilek či vystavení karet s nesprávnými údaji. Můžete nám napsat na email Rodinných pasů dle kraje, ve kterém žijete - viz Kontakty. V žádném případě se znovu neregistrujte přes formulář na těchto stránkách. Záznam bude vyhodnocen jako duplicitní a bude smazán.

Co dělat při ztrátě karty?

Napište nám nebo zavolejte na příslušný kontakt. Uveďte Vaše kontaktní údaje, a nezapomeňte uvést jestli se ztratila jedna karta nebo obě. Vystavíme Vám nové a pošleme je poštou, tak jako pasy původní.

Co dělat, když mi končí platnost pasu?

Končí-li platnost vašeho pasu a nebyl Vám z naší strany doručen obnovovací dopis (formulář s žádostí o aktualizaci údajů), NEREGISTRUJTE SE, prosím, znovu přes formulář na webových stránkách, neboť záznam bude vyhodnocen jako duplucitní a může být smazán. V případě, že Vám obnovovací dopis nepřijde min. 1 měsíc před koncem platnosti, a stále budete splňovat podmínky (viz výše) k získání Rodinného pasu, pošlete nám, prosím, informaci o konci platnosti pasu na email kraje, ve kterém žijete (viz Kontakty, nebo volejte na 543 211 254). Pomůžete tak urychlit výrobu pasu a zamezíte tak případnému nedoručení karet.

Čendoviny - zrušení zasílání elektronických zpráv

V případě, že již nechcete dostávat Čendoviny (emailové zprávy), stačí, když v Čendovinách kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde." Jak na to viz obrázek.

Čendoviny - špatné zobrazování

Některým z Vás se špatně zobrazují Čendoviny, které Vám posíláme 1x měsíčně emailem. Stane-li se, že se Vám Čendoviny nezobrazí celé, můžete si aktuální Čendoviny Vašeho kraje vyhledat v archivu newsletteru.

Jak se můžu stát poskytovatelem v rámci slevové sítě projektu?

Poskytovatele zařazujeme do projektu na základě smlouvy. Ve smlouvě se poskytovatel zavazuje poskytnou slevu držiteli pasu po jeho předložení. Koordinátor projektu se zavazuje umístit informační a propagační materiály  o poskytovateli do databáze poskytovatelů, která je umístěná na těchto stránkách. (Více informací o této oblasti naleznete v sekci FIRMY.)

Kolik platí poskytovatel za zapojení do projektu?

Zapojení do projektu je pro poskytovatele bezplatné. Zpoplatněna je jen nepovinná nadstandartní inzerce tj. umístění loga nebo fotografie do databáze.

Jak provést změnu záznamu v databázi poskytovatelů?

Jste poskytovateli slev v rámci projektu Rodinné pasy? Změnily se Vaše kontaktní údaje, nebo si přejete aktualizovat propagační text? Stačí napsat na e-mail kpodivinska@sundrive.cz nebo info@rodinnepasy.cz. Nezapomeňte uvést název společnosti, pod kterým je záznam veden v databázi a požadované změny. Změna je možná po celou dobu trvání smlouvy.

Jsem poskytovatelem v rámci slevové sítě a můj záznam není v databázi uveden!

S největší pravděpodobností vypršela platnost smlouvy. Dejte nám vědět co nejdříve. Zkontrolujeme smlouvu i záznam a situaci napravíme.

 

Kalendář akcí

Rodinné pasy kraje Vysočina